تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746201
شناسه : 3746201
تاریخ :
نتایج بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد اعلام شد اقتصاد ایران: یزد- نتایج مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد از سوی اداره کل اوقات و امور خیریه استان یزد اعلام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در بخش برادران چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان در رشته حفظ ۵ جزء بزرگسالان محمدحسین زارعشاهی از شهرستان میبد رتبه اول، سید علیرضا میردهقان از شهرستان اشکذر رتبه دوم را کسب کردند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز رتبه اول به محسن رمضانی از شهرستان بافق و رتبه دوم به محمد حسین مالکی از شهرستان یزد اختصاص یافت.

همچنین محسن فلاح از شهرستان بافق، سید محمد مجتبی دهقان از شهرستان یزد و محمد علی خیراندیش از شهرستان یزد به ترتیب رتبه اول تا سوم رشته حفظ ۲۰ جزء را کسی کردند.

در رشته حفظ کل بالای ۱۸ سال نیز رتبه اول را امیرحسین عطارزاده از شهرستان یزد، رتبه دوم را علیرضا رحمانی از شهرستان یزد و رتبه سوم را عباس فلاح یخدانی از شهرستان میبد به دست آودند.

رتبه اول تا سوم رشته حفظ کل کمتر از ۱۸ سال نیز به ترتیب به حمیدرضا امینی از شهرستان یزد، جواد محمودی از شهرستان یزد و رتبه سوم محمد حسن پور از شهرستان یزد اختصاص یافت.

در رشته اذان بزرگسالان نیز رتبه اول به علی پروا از شهرستان یزد، رتبه دوم به محمود عابدینی از شهرستان اردکان و رتبه سوم به اکبر شیریزدانی از شهرستان تفت تعلق گرفت.

رشته دعاخوانی نیز یکی دیگر از بخش‌های این رقابت ها بود که به درخشش محمود میرجلیلی از شهرستان یزد، حسین شاکری از شهرستان یزد و ابراهیم رضایی از شهرستان زارچ در رتبه های اول تا سوم انجامید.

نفرات برتر رشته ترتیل بزرگسالان نیز به ترتیب امیر حسین مقنی از شهرستان مهریز، عرفان وزیری از شهرستان یزد و محمد جواد پوربحرانی از شهرستان اردکان نعرفی شدند.

در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۸ سال نیز محمدجواد برخورداری از شهرستان یزد رتبه اول، سید علیرضا میرجلیلی از شهرستان یزد رتبه دوم و امیرحسین انواری از شهرستان یزد رتبه سوم را کسب کردند.

محمدعارف میرجلیلی از شهرستان یزد، محمد دهقانی از شهرستان میبد و حسین فیاضی از شهرستان میبد نیز در بخش رشته قرائت تحقیق کمتر از ۱۸ سال حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در بخش خواهران نیز در رشته حفظ ۵ جزء بزرگسالان فریده زارع زاده از شهرستان ابرکوه، محبوبه قاسمی از شهرستان میبد و راضیه سیفی از شهرستان اشکذر به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز رتبه اول به زهرا فلاح از شهرستان میبد، رتبه دوم به زهرا شبانی از شهرستان میبد و رتبه سوم به فاطمه السادات طباطبایی از شهرستان یزد اختصاص یافت.

در پایان رقابت در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز رتبه اول تا سوم رقابت‌ها به ترتیب به فاطمه تقی زاده از شهرستان میبد، فاطمه زارع پناه از شهرستان مهریز و حمیده السادات فلاح از شهرستان میبد تعلق گرفت.

بر اساس نتایج رقابت در رشته حفظ کل بالای ۱۸ سال زهرا دهقانی زاده از شهرستان مهریز، حانیه برخورداری از شهرستان یزد و فاطمه محمودی از شهرستان اشکذر اول تا سوم شدند.

برترین‌های رشته حفظ کل ۱۲ تا ۱۸ سال نیز هستی حاجی پور از شهرستان یزد، و نرگس عبادی از شهرستان یزد معرفی شدند.

در رشته دعاخوانی‌این رویداد نیز رتبه اول به فاطمه قاسمیان پور از شهرستان یزد، رتبه دوم به زینب زینلی پور از شهرستان یزد و رتبه سوم ناهید اکبری از شهرستان تفت اختصاص یافت.

برترین‌های رشته ترتیل نیز مهدیه مسعودی از شهرستان یزد، زهرا کریمی از شهرستان اردکان و فاطمه محمودی از شهرستان اردکان معرفی شدند.

همچنین در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۸ سال نیز فاطمه السادات میرکریمی، مریم یاوری و ریحانه غلامی از شهرستان یزد برتر شدند.

رتبه اول رشته قرائت تحقیق کمتر از ۱۸ سال نیز به مهدیه دهقانی از شهرستان میبد تعلق گرفت‌.

گفتنی است؛ مرحله مقدماتی سراسری این دوره از مسابقات نیمه دوم شهریور ماه بصورت ضبط تصویری برگزار خواهد شد.