تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3746166
شناسه : 3746166
تاریخ :
گالانت: نتانیاهو در نشستهای بسته، شجاعتی از خود نشان نمی‌دهد اقتصاد ایران: رسانه‌‌های رژیم اسرائیل فاش کردند که در نشست امنیتی بین وزیر جنگ رژیم اسرائیل و نخست وزیر این رژیم، آن دو به شدت از یکدیگر انتقاد کرده و گالانت ادعای پیروزی نتانیاهو را چرت خوانده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه‌ بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم اسرائیل بنا به گزارش شبکه 12 این رژیم، در برابر کمیته روابط خارجی و امنیت از نتانیاهو انتقاد کرده و گفته است که «نخست وزیر از آن شجاعتی که به صورت علنی نشان می‌دهد، در پشت درهای بسته چیزی نمی‌گوید».

او گفته است: ما یازدهم اکتبر گذشته خواستم به لبنان حمله کنیم ولی کابینه با این درخواست موافقت نکرد و الان هم توصیه به این حمله نمی‌کنم». وزیر جنگ رژیم اسرائیل همچنین درباره تبادل اسرا نیز گفته است که توافق تبادل اسرا به دلیل (مواضع) اسرائیل هم به تأخیر افتاد ولی اگر این رژیم محور صلاح الدین (مرز بین غزه و مصر) را برای دو ماه ترک کند، دیگر اتفاقی (تبادل اسرایی) صورت نخواهد گرفت.

گالانت همچنین گفته است که «من می‌شنوم که بر طبل جنگ می‌کوبند و از پیروزی مطلق سخن می‌گویند ولی این جنگ ما، قمار خواهد بود».

وزیر جنگ اسرائیل همچنین طی نشستی که با این کمیته داشته، در پاسخ به اعضای حزب لیکود (حزب حاکم به رهبری نتانیاهو) که خواهان حمله به لبنان بوده اند، گفته است: شرایط جنگ در لبنان الان کاملا برعکس ابتدای جنگ است.

 گوتلیب تالی، از نمایندگان حزب لیکود در واکنش به این اظهارات گالانت، به نتانیاهو گفته است که «گالانت طی این نشست درباره اظهارات شما (نتانیاهو) درخصوص تحقق پیروزی مطلق، گفته است: چرت؛ لذا از شما می‌خواهم او را برکنار کنید».

جنگ غزه و تداوم آن برای ماه دهم بدون اینکه رژیم اسرائیل بتواند اهداف تعیین شده خود را از آن محقق کند، منجر به شکاف عمیق بین رهبران سیاسی و نظامیان صهیونیست شده است و فرماندهان ارتش تداوم این جنگ را برای آینده آن و موجودیت اسرائیل خطرناک می‌دانند.

انتهای پیام/