تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746164
شناسه : 3746164
تاریخ :
اختصاص ۲۳ میلیارد تومان به پروژه‌های آموزش‌وپرورش نهاوند اقتصاد ایران: همدان-مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور ادامه ساخت طرح استخر دانش‌آموزی و ساختمان اداری آموزش و پرورش ۲۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.‌

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قیصری صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل استخر نیمه کاره دانش‌آموزی نهاوند پس از چندین سال اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه نیاز به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دارد افزود: با اختصاص اعتبار طی هفته آینده پروژه وارد فاز اجرایی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند یادآور شد: همچنین برای ادامه ساخت ساختمان اداری آموزش‌وپرورش در کوی شهید حیدری که سال‌ها نیمه کاره رها شده بود امسال ۱۰ میلیارد تومان اعتبار منظور شده است.

وی در ادامه از میزان جذب مشارکت‌های مردمی در حوزه عمران خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته ۱.۵ میلیارد تومان از سوی خیرین به آموزش‌وپرورش اهدا شده که صرف تجهیز و تعمیر مدارس شده است.

قیصری با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح شهید محمودی طی سال گذشته ۴۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل با همکاری مدیران مدارس و اعضای شورای اسلامی روستاها شناسایی و به مدارس بازگردانده شدند تصریح کرد: در راستای فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی اقدامات مؤثری در سال گذشته صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲، ۲۶ هزار دانش‌آموز در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند همچنین در زمینه فعالیت‌های قرآنی نیز در سال‌تحصیلی گذشته ۴ هزار نفر در مسابقات قرآنی حضور یافتند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند خاطرنشان کرد: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی ۶۰ محفل انس با قرآن با حضور دانش‌آموزان برگزار شده است.

وی در بخش دیگر با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در حال حاضر فاقد اردوگاه فعال دانش‌آموزی است افزود: با توجه به نقش اردوگاه‌های دانش‌آموزی در تربیت دانش‌آموزان و ترویج فعالیت‌های گروهی، زمینی به این اداره اختصاص داده شد به طوری که ساخت و سازهایی در آن صورت گرفته است.

قیصری گفت: به دلیل کمبود اعتبار ادامه تکمیل اردوگاه با مشکل روبرو شده است، اگرچه با توجه به مطالبات خانواده‌ها در این زمینه و به منظور تعیین وضعیت آن اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.