تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746163
شناسه : 3746163
تاریخ :
افزایش ۱۳۴ درصدی کشف جرایم سایبری در شهرستان رزن اقتصاد ایران: همدان-فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: کشف جرایم سایبری در شهرستان رزن در ۴ ماهه اول سالجاری ۱۳۴ درصد افزایش داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحیم بیاتی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در ۴ ماهه اول سالجاری بیش از ۴ هزار نفر به یگان‌های انتظامی، کلانتری‌ها و مراکز خدمات پلیس در شهرستان رزن مراجعه کرده و خدمات دریافت کردند گفت: رزنی ها در این مدت ۲ هزار ۱۰۰ مورد با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند که ۷۴ درصد از مأموریت‌ها منجر به صلح و سازش شده است.

سرهنگ رحیم بیاتی افزود: کشف جرایم سایبری در شهرستان رزن در ۴ ماهه اول سالجاری ۱۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: کشف مواد مخدر ۱۱۶ درصد افزایش داشته است که عمدتاً از خودروهای در حال تردد از مسیر شهرستان رزن کشف شده است.

وی برخورد با راکبان موتور سیکلت که اقدام به سلب آرامش مردم می‌کنند یکی از مهمترین برنامه‌های انتظامی شهرستان رزن دانست که در ۴ ماهه اول سالجاری ۲۲ درصد افزایش توقیف موتور سیکلت های مزاحم را داشتیم گفت: راکبان موتور سیکلت که اقدام به سلب آرامش مردم کنند در صورت توقیف موتور سیکلت تا پایان تابستان موتور سیکلت آنها در پارکینگ خواهد ماند.

فرمانده انتظامی رزن یکی از اقدامات ما در کنار توانمند سازی و آموزش حرفه به سربازان حمایت از آنها برای ایجاد اشتغال پس اتمام دوران خدمت است که در این ارتباط در ۴ ماهه سالجاری ۶۰ درصد پرداخت وام‌های اشتغال سربازان افزایش داشته است.

بیاتی با عنوان اینکه صدور گذرنامه در شهرستان رزن ۲۲ درصد افزایش یافته است افزود: از زمان راه اندازی مجدد تعویض پلاک رزن ۶۶۹ مورد تعویض پلاک خودروها در شهرستان رزن انجام شده است.