تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3746131
شناسه : 3746131
تاریخ :
ارائه برنامه‌های همتی به نمایندگان درباره تورم و نقدینگی اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: همتی وزیر پیشنهادی اقتصاد برنامه‌های خود را درباره تورم، نقدینگی و ناترازی بانکی برای اعضای این کمیسیون مطرح کرد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضور وزیار پیشنهادی دولت در جلسات این کمیسیون، گفت: وزرای پیشنهادی دفاع ، اقتصاد و ارتباطات میهمان اعضای کمیسیون بودند و برنامه‌های خود را برای اعضا تشریح کردند.

وی با بیان اینکه این 3 وزیر پیشنهادی در این جلسه به سوالات نمایندگان پاسخ دادند، افزود: نمایندگان پس از استماع پاسخ‌های میهمانان دعوت شده به کمیسیون اطلاعات خوبی نسبت به گزینه‌های مطرح شده برای سه وزارتخانه مذکور پیدا کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با اشاره به مهم‌ترین اظهارات اقتصادی گزینه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی از جمله مهم‌ترین مشکلات کشور محسوب می‌شوند که باید برای حل آن چاره اندیشی کرد.

مفتح با اشاره به معضلات اقتصادی در اموری مانند تورم، نقدینگی و ناترازی بانکی، اظهار داشت: آقای همتی وزیر پیشنهادی اقتصاد برنامه‌های خود را درباره این موارد مطرح کرد.

نماینده تویسرکان در مجلس با اشاره به مدیریت بانک مرکزی و تاثیر آن در جمع‌بندی امور اقتصادی، بیان کرد: با این حال هماهنگی بین تیم اقتصادی دولت چهاردهم از جمله نکاتی بود که گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد بر روی آن تاکید داشت.

انتهای پیام/