تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746091
شناسه : 3746091
تاریخ :
آمار روزانه تردد زوار اربعین در مرزها ۶گانه در حال افزایش است اقتصاد ایران: ایلام-معاون عملیات فراجا، امنیت و سلامت زائران را از اهم ماموریت‌های پلیس در اربعین دانست و گفت: آمار روزانه تردد زوار اربعین در مرزها ۶گانه در حال افزایش است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی نیا ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران گفت: امسال برنامه ریزی های خوبی در حوزه انتظامی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم به مانند سال گذشته اربعین خوبی را رقم بزنیم.

وی، مرز مهران را یکی از گذرگاه‌های اصلی اربعین دانست و افزود: برابر پیش بینی‌های صورت گرفته بیش از ۵۰ درصد از زائران حسینی به علت سهولت و دسترسی آسان مرز بین المللی مهران را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه اظهار کرد: امسال نیز به مانند سال‌های گذشته تردد زائران حسینی از ابتدای ماه صفر شروع و به تدریج امار روزانه تردد زائران سیر افزایشی داشته است.

سردار ساجدی نیا با بیان اینکه متناسب با افزایش تردد زائران حسینی نیروهای کمکی در راستای ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی و گذرنامه‌ای در اختیار انتظامی استان قرار گرفته است، گفت: از ۲۰ مرداد ماه یگان‌های ویژه با بکارگیری نیروهای زن و مرد علاوه بر اقدامات کنترلی به پلیس گذرنامه در راستای تسهیل در خروج زائران در گیت های خروجی نیز کمک می‌کنند.

معاون عملیات فراجا تسهیل در شد و آمدی، تردد زائران، برقراری امنیت و سلامت آنان را از اهم برنامه‌های پلیس در اربعین دانست و خاطرنشان کرد: کلیه اقدامات پلیس بر محور رضایت مندی زائران از مجموعه انتظامی است و امیدواریم بتوانیم امسال اربعین خوبی را رقم بزنیم.