تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746076
شناسه : 3746076
تاریخ :
استقرار ۴۷پایگاه امداد ونجات هلال احمر کرمانشاه در مسیر تردد زوار اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از استقرار ۴۷ پایگاه و پست امداد و نجات در مسیر تردد زوار اربعین حسینی (ع) از این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر محمدی بعد از ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه و اعضا و مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد اربعین این استان در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۲۵۰ نفر نیرو جمعیت هلال احمر این استان به صورت روزانه آماده ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی (ع) هستند.

وی در خصوص فعالیت جمعیت هلال احمر کرمانشاه در کشور عراق، افزود: پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در منذریه فعال است و تلاش ما این است که در مسیر بغداد نیز یک پایگاه دیگر ایجاد شود که دسترسی به حوادث و سوانح بیشتر باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۴۷ پایگاه و پست امداد و نجات در مسیر کنگاور تا خروجی شهر حمیل و مسیرهای منتهی به مرز خسروی مستقر شده است.

محمدی از آماده شدن یک فروند بالگرد و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر این استان طی ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام برای خدمت رسانی به زوار خبر داد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت پایگاه‌های فرهنگی جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: جمعی از روحانیون در پایگاه‌های فرهنگی جهت پاسخ به سوالات شرعی، برگزاری نماز جماعت، زیارت عاشورا حضور دارند.

محمدی خاطرنشان کرد: تیم توانای بانوان جمعیت هلال احمر نیز طی این ایام آماده ارائه خدمات به زوار اباعبدالله الحسین (ع) هستند.