تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746072
شناسه : 3746072
تاریخ :
۱۵ تشکل مردم نهاد خراسان شمالی منتظر دریافت مجوز هستند اقتصاد ایران: بجنورد _ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: ۴۰ تشکل در سه سال دولت سیزدهم مجوز گرفته و ۱۵ تشکل مردم نهاد نیز در این استان در انتظار ثبت هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر طاهر رستمی ظهر دوشنبه در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: با برگزاری نمایشگاه‌ها می‌توان به نهادینه شدن نقش تشکل‌ها کمک کرد چون حیطه فعالیت تشکل‌ها گسترده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تشریح اهمیت تشکل‌ها برای مردم و مسئولان باید تبیین شود، تصریح کرد: باید تشکل‌های فعلی را تقویت کرد و مردم را برای ایجاد تشکل‌های جدید ترغیب کرد.

وی افزود: دستاوردهای تشکل‌ها برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود زیرا اقدامات چشمگیری در حوزه‌های مختلف انجام شده که نیاز به اطلاع رسانی دارد.

رستمی تصریح کرد: ضرورت فعالیت تشکل‌های مردم نهاد بیش از هر زمانی احساس می‌شود لذا همکاری کردن تشکل‌ها با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی موجب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: رسانه‌ها و صدا و سیما می‌توانند در ارتقای جایگاه تشکل‌ها نقش مهمی داشته باشند.

رستمی در پایان گفت: ۱۱۲ تشکل مردم نهاد در استان فعال است که از تعداد فوق ۴۰ تشکل در سه سال دولت سیزدهم مجوز گرفته است و ۱۵ تشکل مردم نهاد نیز در انتظار ثبت هستند.