تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3746055
شناسه : 3746055
تاریخ :
میزان تولید واحدهای گازی نیروگاه شیروان ۲۶ مگاوات افزایش یافت اقتصاد ایران: مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان گفت: با حمایت از ساخت داخل و تعمیرات به موقع، از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۴۰ درصد از تولید پیش بینی شده ‎سال جاری را محقق شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدیحیی نوبخت مدیرعامل نیروگاه شیروان با اشاره به اینکه با حمایت از ساخت داخل و تعمیرات به موقع، از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۴۰ درصد از تولید پیش بینی شده ‎سال جاری محقق شده است، اظهار کرد: با افزایش ظرفیت تولید به میزان ۲۶ مگاوات، گفت اورهال و ارتقا انجام شده در هریک از واحدهای ۵ و ۶ گازی منجر به این افزایش ظرفیت تولید شده است و ۸۴ مگاوات محدودیت تولید در سال‌های گذشته، با تعمیرات به موقع، ریشه‌یابی علل محدودیت تولید و اقداماتی از قبیل رفع عیب از سیستم مدیای شش واحد گازی، تعمیرات داکت برنرها، تعویض به موقع فیلترهای هوا و اسیدشویی کولرهای روغن واحدهای اورهال شده، انجام و محدودیت به طور کامل مرتفع شد.

وی گفت: خروج اضطراری و تریپ واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان نسبت به مدت مشابه سال قبل با همت و غیرت همکاران، ۲۱ درصد کاهش داشت.

نوبخت با اشاره به میزان تولید نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان که حدود ۲ درصد از برق کل کشور را تأمین می‌کند، گفت: امید است امسال نیز در تأمین برق پایدار سهم خود را به بهترین شکل ممکن ادا کنیم.