تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3746049
شناسه : 3746049
تاریخ :
نظر مثبت اعضای کمیسیون شوراها درباره «وزیر پیشنهادی اطلاعات» اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس گفت: مطابق با برنامه‌های ارائه شده، سوابق، کارنامه و عملکرد وزیر پیشنهادی اطلاعات، نظر اعضای این کمیسیون درباره خطیب مثبت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: سید اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات در این جلسه حضور یافت و برنامه‌های خود را ارائه داد. عملکرد خطیب به عنوان وزیر اطلاعات دولت سیزدهم نیاز بسیار خوب بود.

وی بیان کرد: مطابق با برنامه‌های ارائه شده، سوابق، کارنامه و عملکرد وزیر پیشنهادی اطلاعات، نظر اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره خطیب مثبت است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه، سید عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه در این کمیسیون حاضر شد و برنامه‌های خود را ارائه داد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی امور خارجه قابل قبول است، اما ابهاماتی در سوابق کاری عراقچی به ویژه در زمان مذاکرات برجام وجود دارد که قرار شد وی در یک جلسه دیگر کمیسیون حضور پیدا کند و در این مورد هم توضیح دهد.