تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد دانش بنیان
لینک : econews.ir/5x3746005
شناسه : 3746005
تاریخ :
فراخوان حضور نخبگان در اردوی جهادی پزشکی اربعین در کشور عراق اقتصاد ایران: اردوی جهادی پزشکی با حضور نخبگان و مستعدان در ایام اربعین حسینی برای ارائه خدمات به زائران برپا خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، در راستای اجرای برنامه‌های معرفتی و هویتی و با هدف حضور و مشارکت جامعه نخبگانی در آیین‌های معنوی و همچنین ترویج فرهنگ انس با معارف عترت(ع)؛ طی همکاری بنیاد نخبگان استان تهران و گروه جهادی پزشکی کاظمی آشتیانی دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد، اردوی جهادی پزشکی در کشور عراق مصادف با ایام اربعین حسینی برپا می‌شود.

موکب درمانی در یکی از شهرهای زیارتی کشور عراق به‌منظور ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران شریف در بازه زمانی ۲۵ مرداد تا ۴ شهریور فعال خواهد بود.

از تمامی مشمولان تسهیلات و مخاطبان بنیاد نخبگان در رشته تخصص‌های موردنیاز شامل رشته‌های پزشکی عمومی، تمامی تخصص‌های پزشکی، پرستاری و داروسازی طی انجام فراخوان دعوت می‌شود تا در صورت علاقه‌مندی در این کار خیر شرکت کنند.

مشابه این رویداد، سال گذشته نیز موکب‌های درمانی در شهرهای کربلای معلی و نجف اشرف مصادف با ایام اربعین حسینی ۱۴۰۲ با مشارکت جامعه نخبگان پزشک و متخصص برپا شد و در بازه زمانی ۲۰ روزه به زائران خدمات پزشکی و درمانی ارائه شد.