تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3746002
شناسه : 3746002
تاریخ :
خدمت‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم اربعین از ۲۵ مرداد تا ۶ شهریورماه اقتصاد ایران: معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران از اعزام اولین تیم پزشکی این دانشگاه به مرز مهران برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد و گفت: خدمات این دانشگاه در مراسم اربعین حسینی از ۲۵ مرداد آغاز و تا ششم شهریور ماه ادامه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامتئنیوز به نقل ازایسنا، دکتر علی مشکی در نشستی خبری اظهار کرد: یک تیم ۲۰ نفره متشکل از ۴ پزشک و ۱۶ پرستار به مرز مهران اعزام شده‌اند. متخصصان «مغز و اعصاب»، «طب اورژانس» و «داخلی»، تیم پزشکی اعزامی را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: تیم ۲۰نفره دوم دانشگاه علوم‌پزشکی ایران نیز هفته آینده به مرز مهران اعزام می‌شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران از احداث درمانگاه سطح ۲ این مرکز آموزشی درمانی در عراق گفت: درمانگاه دانشگاه علوم‌پزشکی ایران طی مراسم اربعین در عمود شماره ۱۰۹۲ در کشور عراق احداث می‌شود و خدمات سرپایی ارائه می‌دهد. بیشترین میزان داروی ارسالی جمعیت هلال‌احمر ایران در درمانگاه علوم‌پزشکی ایران دپو می‌شود.

وی درباره ارائه خدمات سطح ۳ در اربعین حسینی نیز گفت: با توجه به توافق صورت گرفته، بیماران در صورت نیاز به بستری در بیمارستان امام‌حسین (ع) شهر کربلا بستری می‌شوند.

وی در پایان گفت: خدمات دانشگاه علوم‌پزشکی ایران به زائران مراسم اربعین از ۲۵ مرداد تا ۶ شهریور ماه ارائه می‌شود.