تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3745994
شناسه : 3745994
تاریخ :
درآمد ۴۰ میلیونی در ایام اربعین با «ماکسیم» اقتصاد ایران: مراسم اربعین بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه‌ی مذهبی در جهان است و هر سال جمعیت بیشتری نسبت به سال قبل در این مراسم شرکت می‌کنند. ثبت رکورد ۴ میلیون زائر برای سال ۱۴۰۲، صحت این موضوع را تأیید می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

این مراسم میلیونی یکی از قدرتمندترین نماد‌های همبستگی میان جهان تشیع است.

شیعیان زیادی هر سال تمام تلاش خود را کرده تا راهی کربلا شوند و بتوانند در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کنند. محبان حسینی معمولاً با خودروهای شخصی خود به این سفر نمی‌روند. آن‌ها یا وسایل حمل‌ونقل عمومی را انتخاب می‌کنند یا برای راحتی بیشتر از خدمات تاکسی‌های اینترنتی استفاده می‌کنند. با توجه به استقبال گسترده‌ی مردم برای سفر اربعین، حجم سفرهای بین‌شهری با تاکسی‌های اینترنتی در این ایام به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

سامانه‌ی «ماکسیم» چند سال است که انجام سفرهای اربعین را به‌نحو شایسته‌ای مدیریت کرده و تمام توان خود را به کار گرفته است تا زائران را در کمال آسایش و امنیت تا مقصدشان همراهی کند. این سامانه در 260 شهر ایران فعال است و خدمات خود را با بالاترین سطح کیفی به هم‌وطنان عزیزی که قصد دارند به سفر اربعین بروند، ارائه می‌دهد. با توجه به این‌که درآمد حاصل از سفرهای بین‌شهری بسیار بیشتر از سفرهای درون‌شهری است، این یک فرصت مناسب برای درآمدزایی محسوب می‌شود.

در همین راستا رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند در ایام اربعین، درآمد قابل‌توجهی کسب کنند. ناگفته نماند در سال گذشته درآمد یک راننده‌ی اصفهانی در همین ایام به عدد 43 میلیون تومان رسید.

از طرفی دیگر زائران این امکان را دارند که برای بازگشت به شهر خود نیز ازطریق سامانه‌ی «ماکسیم» اقدام کنند. بدین‌ترتیب رانندگان شریف و زحمت‌کش «ماکسیم» علاوه‌بر رساندن عاشقان حسینی به شهرهای هم‌مرز با عراق، می‌توانند آن‌ها را در مسیر برگشت به شهرهای خودشان نیز همراهی کرده و درآمد بیشتری کسب کنند.

کار با اپلیکیشن ویژه‌ی  رانندگان  «ماکسیم» بسیار کاربردی و آسان است. برای شروع همکاری لازم است که متقاضیان این اپلیکیشن را نصب کرده و در سامانه ثبت‌نام کنند. راننده بلافاصله بعد از ثبت درخواست توسط مسافر، می‌تواند جزئیات سفر و اطلاعات مسافر را در اپلیکیشن مشاهده کند. رانندگان می‌توانند در مواقع اضطراری ازطریق اپلیکیشن یا تلفن با بخش «پشتیبانی» سامانه ارتباط برقرار کنند تا تدابیر لازم اتخاذ شود.

بخش «پشتیبانی» سامانه به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت کرده و رانندگان خود را در شرایط سخت تنها نمی‌گذارد.

برای ثبت‌نام به‌عنوان راننده‌، بر روی  لینک  کلیک کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"