تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745981
شناسه : 3745981
تاریخ :
مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی‌شود اقتصاد ایران: اصفهان - فرماندار دهاقان گفت: اگر در حماس و حزب‌الله لبنان اتفاقی می‌افتد ثمره انقلاب اسلامی است مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی‌شود و همه اینها باید بیان شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمشیدیان ظهر دوشنبه با حضور در جلسه برنامه‌ریزی جشن تجلیل از آزادگان شهرستان دهاقان، اظهار کرد: آزادگان سرافراز مایه افتخار و سربلندی کشور هستند و نباید چنین سرمایه‌هایی به فراموشی سپرده شوند.

وی افزود: ما هشت سال مقاومت کردیم در اصفهان ۲۴ هزار شهید و در در شهرستان دهاقان با وجود جمعیت کم چهارصد شهید داده‌ایم پس ما پیروز میدان هستیم، اسماعیل هنیه در قلب تهران شهید شد اما ما محور مقاومت هستیم و همه زورگویان در برابر ایران ایستاده‌اند و با همه امکانات به میدان می آیند و ضربه می‌زنند.

فرماندار دهاقان اضافه کرد: اگر در حماس و حزب‌الله لبنان اتفاقی می‌افتد ثمره انقلاب اسلامی است مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی‌شود و همه اینها باید بیان شود.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود که برای فرزندان و همسران آزادگان دهاقان، برنامه‌ای مجزا برگزار شود و سپس از آنان تقدیر و تشکر شود، هم اکنون ۳ کتاب جدید با موضوع خاطرات اسرا و جانبازان شهرستان دهاقان در حال رونمایی است، هم‌چنین برای ثبت و ضبط خاطرات شهدا و ایثارگران اعتباری اختصاص داد می‌شود تا ترویج ایثار زنده بماند.

فرهنگ ایثار و شهادت ترویج یابد

همچنین در ادامه جواد هاشم‌زاده، آزاده دهاقانی اظهار داشت: رونمایی از سه کتاب درباره آزادگان در مسیر ترویج راه فداکاری و دفاع از وطن بسیار مؤثری است تا برای نسل جدید بسیاری از حقایق روشن شود.

وی افزود: اگر بخواهیم در راه ایثار و شهادت قدم برداریم که برای جامعه سودمند باشد باید خیر اصلی آزادگان در جامعه شکل بگیرد.

این آزاده دهاقانی اذعان کرد: برای تجلیل از مقام شامخ آزادگان، فقط تشکر اثرگذار نیست بلکه مردم باید بدانند که برای این انقلاب جان و خون داده شده است تا امنیت و رفاه کنونی برقرار شود.

وی تصریح کرد: ایثار و فداکاری نباید فراموش شود و گاهی باید بشینیم و به کار خود فکر کنیم، روزی پیامبر در واقعه غدیر تجدید بیعت کرد اما چند سال بعد ورق برگشت و حتی اتفاق عاشورا رخ داد اگر ما هم به خاطر هوای نفس ایثار و شهادت را فراموش کنیم دوباره شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.

هاشم زاده با تأکید بر فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برنامه ریزی برای خانواده شهدا و آزادگان و جانبازان جهت ترویج فداکاری و ایثار باشد و فقط مختص به تقدیر و تشکر نباشد.

وی عنوان کرد: وضعیت جامعه نباید به گونه‌ای باشد که ما به حال خود خبطه و غصه بخوریم پس راه شهدا باید الگو باشد.