تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3745977
شناسه : 3745977
تاریخ :
آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره هوش مصنوعی و ناباروری اعلام شد اقتصاد ایران: آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره بین‌المللی «نگاهی جامع بر ناباروری: هوش مصنوعی و ناباروری»، اعلام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، کنگره بین‌المللی «نگاهی جامع بر ناباروری: هوش مصنوعی و ناباروری» از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۳ آذر ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

پژوهشگران و متخصصان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ اول مهر ۱۴۰۳ به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

کنگره نگاهی جامع بر ناباروری: هوش مصنوعی و ناباروری با هدف بررسی و تحلیل جدیدترین دستاوردها و تکنیک‌های هوش مصنوعی در زمینه ناباروری برگزار می‌شود و فرصتی منحصر به فرد برای تبادل دانش و تجربیات در این حوزه فراهم می‌آورد.

اهمیت برگزاری این کنگره به ویژه در عصر حاضر که فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی در حال ایجاد تحول و تغییرات بنیادین در سیستم‌های سلامت و پزشکی هستند، دوچندان است.

هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، قابلیت‌های بی‌نظیری در بهبود فرآیندهای تشخیصی و درمانی ارائه می‌دهد. این فناوری به دقت در تشخیص بیماری‌ها، بهینه‌سازی پروتکل‌های درمانی، و پیش‌بینی نتایج درمان کمک می‌کند. در زمینه ناباروری، هوش مصنوعی می‌تواند با تحلیل داده‌های پیچیده و بزرگ، انتخاب بهترین روش‌های درمانی را تسهیل کرده و شانس موفقیت درمان‌ها را افزایش دهد.

در این کنگره، مباحث گسترده و متنوعی از جمله نقش هوش مصنوعی در تشخیص و درمان، مشاوره و کمک در انتخاب بهترین روش در درمان، اخلاق پزشکی و نظارت بر درمان، هوش مصنوعی در پژوهش و چشم اندازها (فرصت‌ها و چالش‌ها)، نقش هوش مصنوعی در پیش گویی و تشخیص و موفقیت ناباروری در بیماری‌های ژنتیک، نقش هوش مصنوعی در فردمحور نمودن پروتکل‌های تحریک تخمک گذاری، نقش هوش مصنوعی در انتخاب بهترین تخمک، اسپرم و جنین در درمان ناباروری، سقط مکرر، تشخیص و درمان، نقش هوش مصنوعی در پیش گویی و الگوریتم تشخیص و درمان اندومتریوز و…، مورد بحث قرار خواهد گرفت.