تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3745963
شناسه : 3745963
تاریخ :
امکان مسدود شدن تلگرام در ترکیه به دلیل محتوای غیراخلاقی اقتصاد ایران: مقامات ترکیه اعلام کردند که تلگرام به دلیل فراهم کردن شرایط در تولید محتوای غیر اخلاقی و نیز اقدامات غیرقانونی در فضای مجازی، ممکن است فیلتر شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ترکیه اعلام کرد که اپلیکیشن تلگرام با تداوم شرایط فعلی ممکن است در ترکیه مسدود شود.

این نهاد اعلام کرد که بیش از هزار پیام به دفتر تلگرام در انگلیس فرستاده تا نسبت به حساسیت های ترکیه اقدامات لازم را انجام دهد.

این حساسیت ها عبارتند از امکان ایجاد کانال در تلگرام با محتوای فروش مواد مخدر، قمار، کودک آزاری و فحشا که به راحتی در تلگرام ایجاد می شود. 

سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که اگر تلگرام در مدت کوتاهی جلوی این اقدامات را نگیرد، امکان مسدود شدن این شبکه اجتماعی در ترکیه وجود دارد.

ترکیه مدتی پیش نیز اینستاگرام را به دلیل حذف تصاویر شهید اسماعیل هنیه مسدود کرد که با گفتگوهای انجام شده بین دو طرف و تعهد اینستاگرام به دست کشیدن از این سیاست و نیز محدود کردن پستهای مربوط به پ ک ک و جریان فتح الله گولن، این اپلیکشن مجدداً در ترکیه فعال شد.

انتهای پیام/