تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745959
شناسه : 3745959
تاریخ :
اهالی رسانه افسران واقعی جنگ نرم هستند اقتصاد ایران: سنندج_نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اهالی رسانه افسران واقعی جنگ نرم هستند که با آگاه‌ساز،امنیت پایدار عمومی را در افکار و روان جامعه ایجاد می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام طاها توکلی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی اظهار کرد: در ۱۰ ماه اخیر حدود ۱۶۵ خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند که برای تمامی شهدا و شهدای خبرنگار درود می‌فرستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قانون اساسی پاسدار انقلاب اسلامی است و شانیتی غیر از حفاظت و حراست ندارد، افزود: در حوزه پیام رسانی، اطلاع‌رسانی و تبیین در مواجهه با دشمن و جنگ شناختی اطلاع‌رسانی و تبیین باقید فوریت ضرورت دارد.

وی اعلام کرد: هر جا جهل، عدم اطلاع و آگاهی وجود داشته باشد بستری برای مانور افکار و امواج و اخبار دشمن ایجاد می‌شود اما اگر خلاءها پر شوند و اهالی رسانه که افسران واقعی جنگ نرم هستند فعالیت کنند به امنیت پایدار عمومی در افکار و روان در حوزه میدان می‌رسیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس اذعان کرد: در حوزه حکمرانی رسانه انتظاراتی از رسانه داریم که اگر مصداق پیدا کند جامعه‌ای مطلع از مسائل پیرامونی داخلی و خارجی ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام توکلی اذعان کرد: اقناع‌سازی مأموریت اهالی رسانه است امروز می‌بینیم ۱۶۵ خبرنگار شهید در غزه می‌مانند و جانشان را فدا می‌کنند و دراوج ناجوانمردی رژیم غاصب صهیونیستی، مردم را در غزه می‌کشند و هویت افراد هم غیرقابل شناسایی است.

وی اضافه کرد: زجرآور است در حالی که صدای حقوق بشر گوش جهانیان را کر کرده اما مشماهایی از اجساد ۷۰ کیلویی جوانان در غزه تحویل خانواده‌ها داده می‌شود که قابلیت شناسایی هم ندارد و از سویی امپراطوری رسانه از کاه کوه می‌سازد و بشر را در فضایی قرار می‌دهند که قدرت تشخیص نداشته باشند.

وی اضافه کرد: در کردستان مشاهیر و مظاهر فرهنگی بسیار است و رهبر معظم انقلاب نیز کردستان را استانی فرهنگی خوانده‌اند و خبرنگار در طراز انقلاب اسلامی باید سراغ اماکن، چهره‌ها و مشاهیری برود که برای نظام، ملت انقلاب و حکومت قابل بهره‌برداری باشد.

حجت‌الاسلام توکلی با اشاره به اینکه در ایام اربعین مرز باشماق محل تردد زائران قرار گرفته است، اذعان کرد: باید خبرنگاران برای انعکاس این رویداد عینی برنامه‌ریزی کنند تا از این موقعیت استفاده کنیم.

رئیس بسیج رسانه کردستان نیز در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: حضرت زینب (س) با ایفای نقش رسانه‌ای خودش توانست چرایی و اهداف قیام حسین (ع) را زنده نگه دارد.

سجاد عرفانی اذعان کرد: خبرنگاران باید با ایفای نقش رسانه‌ای خود آگاهی ببخشد وامیدآفرین باشد.