تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745954
شناسه : 3745954
تاریخ :
خبرنگاران افسران جنگ نرم رسانه‌ای هستند اقتصاد ایران: شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: ما در جنگ نرم رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم وخبرنگاران افسران این جنگ هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران است اظهار کرد: خبرنگاری شغل نیست بلکه حرفه‌ای است که هر روز با مشکلات و مباحث مختلف دست وپنجه نرم می‌کند.

وی با بیان اینکه ما امروز در جنگ نرم رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم تصریح کرد: خبرنگاران ایثارگرانی هستند که میدان‌داری جنگ نرم را می‌کنند.

اکبری با اذعان بر اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران روایت‌گری درست است گفت: خبرنگاران در بحث روایت‌گری دو دسته هستند یکی آن‌هایی که با وجدان قلم می‌زنند و واقعیت‌ها را به جامعه مخابره می‌کنند و دیگری آن‌هایی هستند که در بیان واقعیت‌ها انحراف ایجاد می‌کنند.

وی به مسئله غزه نیز اشاره کرد و بیان داشت: روزانه تعداد بسیار زیادی از کودکان وجوانان در این جنگ به شهادت می‌رسند اما رسانه‌های معاند اخبار را به نفع رژیم کودک‌کش صهیونیستی منتشر می‌کنند.

اکبری یادآور شد: تاریخ مجدد تکرار می‌شود و این رسانه‌ها هستند که باید بتوانند واقعیت‌ها را آنگونه که هست انعکاس دهند و حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید حق را ببینند، بشناسند و بگویند، و این این را می‌توان از باب امر به معروف ونهی از منکر نیز دید.