تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3745945
شناسه : 3745945
تاریخ :
ضرورت تعیین تکلیف خرید و فروش فیلترشکن‌ها اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه وزیر پیشنهادی ارتباطات با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، مواردی در خصوص توسعه اقتصاد دیجیتال، ضرورت تعیین تکلیف خرید و فروش فیلترشکن‌ها و ... مطرح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، احمد راستینه گفت: طبق برنامه، ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولین جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان دغدغه‌های خود درباره ضرورت توسعه صنعت فضایی کشور بر اساس احکام قانون برنامه هفتم توسعه را ارائه دادند.

راستینه، افزود: مواردی در خصوص ضرورت حرکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به سمت ایجاد یک سیستم‌عامل در موتور جست‌وجوگر ملی برای پیشبرد برنامه‌های شبکه ملی اطلاعات و ضرورت حرکت به سمت ایجاد اینترنت پاک کودکان برای حفظ نسل نو و مدیریت فرهنگی نسل نوجوان کشور مطرح شد و وزیر پیشنهادی برنامه‌های خود در این‌ خصوص را ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال و برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات در این حوزه از دیگر مواردی بود که در این جلسه بحث و گفت‌وگو شد.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت تعیین تکلیف خرید و فروش فیلترشکن‌ها و رسیدن به یک برنامه نظارتی جامع برای مدیریت هوشمند در فضای مجازی و تولید محتواها از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.