تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3745942
شناسه : 3745942
تاریخ :
ارائه دسترسی باشگاه‌ها به سامانه قضایی فدراسیون فوتبال اقتصاد ایران: در مراسم افتتاحیه همایش کمیته انضباطی با نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، موضوع ارائه دسترسی باشگاه‌ها به سامانه قضایی فدراسیون فوتبال مطرح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم افتتاحیه همایش کمیته انضباطی با نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور صبح امروز در هتل آکادمی فوتبال و با حضور مهدی محمد نبی، نایب رئیس اول فدراسیون، هدایت ممبنی، دبیرکل فدراسیون و ابوالفضل حسن زاده محمدی، میثم زرگر وفا برگزار شد.

در این همایش انتقال دیدگاه‌های این کمیته نسبت به برخی موضوعات انضباطی از قبیل مشوقین، کانون هواداران، مصاحبه‌ها و مسائل حقوقی و همچنین ارائه دسترسی باشگاه‌ها به سامانه قضائی فدراسیون مطرح شد.

در ابتدای این همایش هدایت ممبنی نکات مختلفی را با نمایندگان باشگاه‌ها در خصوص اهمیت ارکان قضائی و برگزاری مسابقات اشاره کرد.

سپس مهدی محمدنبی پیشنهادات مختلفی را در راستای اجرای برنامه‌های این کمیته به حاضرین ارائه کرد.

در ادامه این همایش میثم زرگروفا درباره فرآیندهای سامانه قضائی که باشگاه‌ها در بخش کمیته انضباطی از این پس باید تمامی شکایات، ابلاغیه، پرداخت جریمه به صورت برخط در این سامانه به ثبت برسانند، توضیحات کاملی را ارائه کرد. همچنین رئیس دپارتمان فناوری اطلاعات درباره این فعال شدن این سامانه گفت: درواقع این سامانه از امروز فعال شده و در رقابت‌های لیگ برتر قابل بهره برداری است.

این نشست تا عصر امروز ادامه خواهد داشت که ابوالفضل حسن زاده و امیرمهدی علوی در خصوص بحث انضباطی و اهمیت رسانه و اطلاع رسانی مواردی را مطرح خواهند کرد.