تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3745936
شناسه : 3745936
تاریخ :
تشریح برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون صنایع مجلس اقتصاد ایران: نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نشست کمیسیون متبوع خود با وزیر پیشنهادی صمت را تشریح کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

جواد حسینی‌کیا نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست امر‌وز، کمیسیون صنایع و معادن با محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: یکی از موضوعات بررسی شده در این جلسه موضوع خودرو بود؛ وزیر پیشنهادی صمت در این حوزه معتقد بود که ناترازی عرضه و تقاضا خودرو باید برطرف شود و قیمت تعیین شود.

وی افزود: همچنین درباره واردات خودرو بیان کرد که برای تنظیم‌گری بازار باید از ظرفیت واردات استفاده کرد تا از یک سو نظر مصرف‌کنندگان تامین شود و از سوی دیگر تولیدکنندگان زیان نبینند.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت معتقد بود که باید به سمت تامین زنجیره تولید در حوزه معدن رفت از سوی دیگر از انجاکه عمق اکتشاف اکنون حدود 500 متر است باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود تا بتوان از ذخایر موجود به درستی بهره‌برداری کرد.

وی اضافه کرد: آقای اتابک به قیمت گذاری دستوری در حوزه خودرو در شرایط فعلی معتقد است و در نشست امروز بیان کرد که آزاد کردن قیمت خودرو در این شرایط التهاب‌زا است و این کار باید به تدریج صورت گیرد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: از آنجاکه کمیسیون صنایع و معادن یک جلسه دیگر با وزیر پیشنهادی صمت خواهد داشت تاکنون نظر کمیسیون درباره ایشان نهایی نشده است.

انتهای پیام/