تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3745931
شناسه : 3745931
تاریخ :
آغاز ثبت‌نام سومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد اقتصاد ایران: ثبت‌‌نام متقاضیان در سومین دوره طرح دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، ثبت‌‌نام متقاضیان در طرح دستیاری آموزشی و نیز اعلام آمادگی تدریس در نیم سال آینده دانشگاه آزاد از امروز آغاز و تا ساعت 24 روز شنبه 27 مردادماه ادامه خواهد داشت. 

متقاضیان این طرح می‌توانند برای شرکت در این دوره از طریق سامانه دستیاری آموزشی به آدرس https://bpj.iau.ir/ta  اقدام کنند. 

 حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد درباره شرایط شرکت‌کنندگان در این دوره گفته امسال علاوه بر متقاضیان جدید، تمامی دستیاران آموزشی که در هر یک از دو نیمسال گذشته در طرح دستیاری آموزشی ثبت‌نام کردند و یا در حال تدریس و یا در مقطع دکتری شاغل به تحصیل هستند،  لازم است دوباره با ورود به سامانه دستیاری آموزشی ضمن اعلام آمادگی برای تدریس در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 اطلاعات خود را به‌ ‌روز و اولویت‌های خود را برای تدریس در نیمسال جدید (واحدهای دانشگاهی و دروس مد نظر ) مشخص کنند. 

شناسه تدریس صرفاً برای آن دسته از متقاضیانی صادر می‌شود که دانشجوی دکتری شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد باشند و صلاحیت علمی و عمومی آن‌ها تأیید شود. 

 مسئولیت انتخاب دستیار آموزشی بر عهده معاونین آموزشی واحدهای دانشگاهی و مدیران گروه‌های مربوطه است و روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد در واحدها مسئولیت بررسی مدارک ثبت شده در سامانه دستیار آموزشی را بر عهده دارند.

 متقاضیان جدید طرح دستیاری آموزشی می‌توانند قبل از ثبت‌نام با مراجعه به بخش دستیاری آموزشی سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس bpj.iau.ir  راهنمای ثبت‌نام در سامانه را مشاهده کنند.

انتهای پیام/