تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3745921
شناسه : 3745921
تاریخ :
جزئیات گفت‌وگوی باقری و وزیر خارجه چین اقتصاد ایران: سرپرست وزارت امور خارجه ایران گفت: در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه چین در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای از جمله اقدامات رژیم صهیونیستی برای گسترش دامنه تنش گفت‌وگو کردیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی باقری در صفحه شخصی خود در ایکس، نوشت: در گفت‌وگوی تلفنی با آقای وانگ‌یی وزیر امور خارجه چین، در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای از جمله اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی برای گسترش دامنه تنش به فراتر از غزه از طریق تحرکات خطرناک اخیر در لبنان، یمن و ترور شهید هنیه در تهران گفت‌وگو کردم.

وی در ادامه این مطلب آورده است: بنده بر حق قانونی ایران برای واکنش مناسب و بازدارنده برای تضمین ثبات و امنیت منطقه تاکید کردم. ‏دو طرف در محکومیت قاطعانه این اقدام و لزوم تلاش مشترک جامعه بین‌المللی برای متوقف کردن تجاوزات رژیم و برقراری فوری آتش‌بس در غزه اتفاق نظر داشتیم.

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: وزیر خارجه چین از تلاش‌های قانونی ایران برای دفاع از حاکمیت، امنیت و عزت ملی خود حمایت کرد و تمایل خود را برای ارتباط نزدیک با ایران جهت حفظ صلح و ثبات در منطقه اعلام نمود.