تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3745904
شناسه : 3745904
تاریخ :
اتفاقاتی که درحال رخ دادن است، برای تحت فشار قراردادن پزشکیان است اقتصاد ایران: نماینده تربت حیدریه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: فکرمی‌کنم اتفاقاتی که در حال رخ دادن است برای تحت فشار قرار دادن رییس جمهور است برای این‌که آن حقی که دارد را سلب‌ کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محسن زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: فکرمی‌کنم معیارهایی که رهبر انقلاب برای تشکیل کابینه فرمودند به دیدگاه‌های رئیس جمهور هم نزدیک است. رئیس جمهور به دنبال پاک‌دستی، سلامت، پای‌بندی به نظام و کارآمدی است و در صحبت‌ها و وعده‌ها نشان‌دادند که به این اصول اعتقاد کاملی دارد.

وی افزود: بنده در جلسه‌ای به آقای پزشکیان عرض‌کردم: انتخاب وزرا براساس قانون‌اساسی حق‌مسلم خود رئیس‌جمهور است، اصلاً نیازی نیست که ما برویم مثلاً سامانه تشکیل بدهیم و بخواهند ثبت‌نام کنند، گروه مشاوره بگذاریم، شورای راهبری بگذاریم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، برای تحت فشار قرار دادن رئیس جمهور است برای این‌که آن حقی که دارد را سلب کنند.

زنگنه در پایان گفت: به رئیس جمهور عرض‌کردم با توجه به معیارهایی که رهبری گفتند و شاخص‌هایی که مد نظر دارید می‌توانید همه وزرا را از هم فکران خودتان انتخاب‌کنید؛ مهم این است که خروجی آن وزارت‌خانه مطلوب باشد.