تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3745888
شناسه : 3745888
تاریخ :
استقبال از خاطرات پدرموشکی‌ایران/ «مرد ابدی» به چاپ سوم رسید اقتصاد ایران: در کمتر از ۳ ماه پس از انتشار محموعه «مرد ابدی» خاطرات پدر موشکی ایران شهید حسن طهرانی مقدم‌، چاپ سوم این مجموعه به دلیل اسقبال زیاد مخاطبان روانه بازار نشر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ اردیبهشت ماه بود که مجموعه 3 جلدی «مرد ابدی» روایتی مستند از زندگی پدر موشکی ایران شهید والامقام حسن طهرانی مقدم همزمان با سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران تلاش 12 ساله معصومه سپهری نویسنده اثر به بار نشست و کتاب از سوی خبرگزاری تسنیم با همکاری انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

استقبال از کتاب تا اندازه‌ای بود که کمتر از دو هفته پس از انتشار کتاب به چاپ دوم رسید و مقام معظم رهبری نیز در جریان انتشار آن قرار گرفتند،‌ حالا کمتر از 3 ماه پس ز انتشار چاپ دوم اثر انتشارات شهید کاظمی چاپ سوم این مجموعه 3 جلدی را نیز روانه بازار نشر کرده است.کتاب «مرد ابدی» ,

«مرد ابدی» روایتی مستند، بی نظیر و خواندنی از تاریخچه موشکی و زندگی پرفرازونشیب دانشمند برجسته و زمینه‌ساز تحقق وعده صادق؛ سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم است که به‌قلم معصومه سپهری نگاشته شده است. این اثر فاخر 3جلدی حاصل تلاش 12ساله سپهری است که با سبکی جدید در خاطره‌نگاری جنگ نوشته شده است. سپهری که پیش از این با آثاری چون «لشکر خوبان» و «نورالدین پسر ایران» میان مخاطبان شناخته شده است، در اثر جدید خود ضمن روایت زندگی شهید طهرانی مقدم، به مجاهدت‌های این دانشمند برجسته در حوزه فناوری‌های هوافضا و ابتکارات او در پایه‌گذاری صنعت موشکی در ایران و طراحی موشک‌های مختلف پرداخته است.

 نگاه جامع نویسنده به بخش‌های مختلف زندگی شهید طهرانی‌مقدم سبب شده است «مرد ابدی» از وجوه مختلف نظامی، اجتماعی و فرهنگی برای مخاطب و به‌ویژه نسل جوان، اثری خواندنی و کاربردی باشد.  

  مرد ابدی حکایت مردی ا‌ست که از رنج‌های پنهان او، روح لطیف و عاشقش، استقامتش در شدائد، عبودیت و اثر اخلاصش در گشودن درهای بسته، کمتر گفته و کمتر شنیده شده است و ما امروز به دانستن و گفت‌وشنود از آن بیش از هر زمان دیگر سخت محتاج و مشتاقیم.

مرد ابدی، روایت رشد مردی‌ است که با عالم و آدم در صلح کل بود اما مرگبارترین سلاح‌ها را می‌ساخت تا دیگر دلی در ایران و بلکه در امت اسلامی از ترس جنگ نلرزد! او طلایه‌دار «وعدۀ صادق» بود که با خون پاک و شهادتش، رازهای مگویش فاش شد تا همه واقعیت او را بدانند و به این بیندیشند که چگونه می‌توان مانند او به زندگی نگریست و چگونه می‌توان همچون او اوج گرفت و در قله عزت و سربلندی، امنیت و آرامش را برای ملتی که اراده کرده است اذان‌گوی ظهور موعود و بنیان نهادن تمدن نوین و پرشکوه اسلام باشد، به‌ارمغان آورد.

علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی کتاب «مرد ابدی» می‌توانند به فروشگاه من‌وکتاب به‌نشانی https://manvaketab.com/pubbooklist/59974/ مراجعه و یا از طریق پیامک با ارسال عدد 36 به شماره  3000141441 اقدام کنند.

انتهای پیام/