تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745858
شناسه : 3745858
تاریخ :
کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان اقتصاد ایران: بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عرب صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش سرداران نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز نارنجی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

وی بیان کرد: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان همچنین از کشف ۵۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از مبدا زابل به مقصد مشهد در حال حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو ۵۹ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ عرب افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برخورد مأموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.