تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3745856
شناسه : 3745856
تاریخ :
سرپرست سابق استقلال هدایت مس کرمان را بر عهده گرفت اقتصاد ایران: با اعلام باشگاه مس کرمان، علی سامره به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه مس کرمان، علی سامره که از شناخته شده ترین چهره‌های فوتبال استان کرمان محسوب می‌شود و سابقه بازی در تیم مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر و گلزنی با لباس این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را دارد، رسماً به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

همچنین داوود مهابادی از دیگر چهره‌های شناخته شده فوتبال کشور و تیم‌های لیگ دسته یک به عنوان مدیر فنی در تیم صنعت مس معرفی می‌گردد و سایر اعضای کادر فنی تیم مس طی روزهای آتی معرفی خواهند شد.

علی سامره که از اولین فوتبالیست‌های استان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود و سابقه بازی در هر سه تیم مس کرمان، مس رفسنجان و مس سرچشمه را در اختیار دارد، فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه صنعت مس رفسنجان و کرمان آغاز کرد و سپس در لیگ برتر در تیم‌های سپاسی و استقلال تهران به بازی پرداخت. او در تیم استقلال تهران ۵ سال به بازی پرداخت و تبدیل به یکی از چهره‌های ماندگار این تیم در فوتبال ایران شد.

سامره که اولین لژیونر فوتبال استان کرمان نیز محسوب می‌شود در سال ۲۰۰۱ میلادی به تیم پروجا در ایتالیا رفت و در تیم‌های الشعب و العجمان امارات نیز به بازی پرداخت.

سامره در سال ۸۸ پیراهن مس کرمان را مجدداً بر تن کرد و ده گل در آن سال با پیراهن تیم مس کرمان به ثمر رساند که اوج درخشش او در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با مس کرمان بود که ۵ گل خاطره انگیز را برای تیم مس در این رقابت‌ها به ثمر رساند.

سامره که ۲۵ بازی ملی نیز در کارنامه خود دارد از سال ۱۳۹۳ با هدایت تیم‌های پایه باشگاه استقلال تهران وارد دنیای مربیگری شد و در یک فصل نیز هدایت تیم مس رفسنجان را برعهده گرفت. وی که سابقه حضور در کادر فنی تیم پدیده مشهد را نیز در کارنامه دارد، فصل قبل به عنوان سرپرست تیم استقلال تهران در فوتبال ایران حضور داشت.

علی سامره به عنوان یکی از چهره‌های شاخص فوتبال استان کرمان که سابقه حضور در سه تیم مختلف فوتبال مس را نیز دارد، هدایت تیم فوتبال صنعت مس در این فصل را برعهده گرفت و طی روزهای آتی برنامه‌های تمرینی و مراحل جذب بازیکن نیز از سوی این تیم آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که سامره سابقه سرپرستی در تیم فوتبال استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد.