تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745825
شناسه : 3745825
تاریخ :
هدفگذاری برای برگزاری سراسری کنگره شعر محرم اقتصاد ایران: تبریز- رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به سابقه درخشان کنگره منطقه‌ای شعر محرم گفت: تلاش خواهیم کرد دوره بعدی کنگره سال آینده به صورت سراسری و در تبریز برگزار شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش زینال خیری در آئین پایانی کنگره منطقه‌ای شعر محرم، با اشاره به موضوع کنگره و محوریت موضوع به خاک و خون کشیده شدن کودکان غزه و نسل کشی غاصبان صهیونیست گفت: غزه نشانه‌ای از عاشوراست.

وی سابقه برگزاری کنگره منطقه‌ای شعر محرم را درخشان توصیف و ابراز امیدواری کرد: تلاش خواهیم کرد دوره بعدی کنگره سال آینده به صورت سراسری و در تبریز برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور اضافه کرد: امید است تبریز با برگزاری چنین برنامه‌های فاخری به همت هنرمندان این شهر به جایگاه گذشته خود در عرصه هنر شعر بازگردد.

زینال خیری گفت: فعالیت بسیج هنرمندان سپاه عاشورا در زمینه برگزاری برنامه‌ها ستودنی است و بین سه رتبه اول کشور قرار دارد و امیدواریم شاهد درخشش آن در معرفی تبریز و جایگاه هنری آن باشیم.

گفتنی است آئین اختتامیه ششمین کنگره منطقه‌ای شعر محرم ویژه استان‌های شمالغرب کشور با معرفی برگزیدگان در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد و بر این اساس امین منیری مراغه‌ای، میرتقی سیدی، وحید طلعت، ناصر دوستی و امیر رسولی به عنوان برگزیذگان این کنگره معرفی و تجلیل شدند.