تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3745822
شناسه : 3745822
تاریخ :
حمله دوباره ترامپ به هریس؛ او یک کودنِ فاقد قدرت بداهه‌گویی است اقتصاد ایران: رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر به نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور تاخت و گفت که او «نمی‌تواند مصاحبه بداهه انجام دهد و همه سخنرانی‌هایش تکراری است.»

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با حمله تند به کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ماه نوامبر، گفت که او از مصاحبه بداهه خودداری می‌کند چون «همیشه یک سخنرانی تکراری را بلغور می‌کند.»

ترامپ در جمع حامیانش در مونتانا گفت: هریس از زمانی که نامزد انتخابات شده، حتی یک بار هم مصاحبه نکرده است. می‌دانید چرا؟ چون کودن است. یا حتی یک نشست مطبوعاتی برگزار نکرده و نخواهد کرد!

هریس از ماه گذشته که به عنوان نامزد دموکرات‌های معرفی شده، حتی یک مصاحبه یا نشست مطبوعاتی بدون هماهنگی قبلی نداشته است.

ترامپ افزود: کامالا یک سخنرانی را بارها و بارها تکرار می‌کند. بارها و بارها! درست همان کلمات! یکی از اطرافیان ۶ سخنرانی او را کنار هم گذاشت و تک تک کلمات مشابه بودند. من چنین کاری نمی‌کنم و باید برای شما تنوع ایجاد کنم.

کارشناسان محافظه‌کار به هریس بابت تکرار سخنرانی‌هایش تاخته‌اند. تقطیع سخنرانی‌های او که فاکس‌نیوز آن را جمع‌آوری کرده است، نشان می‌دهد که معاون جو بایدن، در پنسیلوانیا، میشیگان و ویسکانسین این جمله را قبل از تکرار تکیه‌کلام‌هایی همچون «آدم‌هایی مثل دونالد ترامپ را می‌شناسم» و «آیا آماده‌اید که صدایتان شنیده شود؟» تکرار می‌کند و می گوید: «مسیر کاخ سفید درست از این ایالت می‌گذرد.»