تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3745755
شناسه : 3745755
تاریخ :
آزادراه تهران-شمال و محورهای چالوس و کندوان مسدود است اقتصاد ایران: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی کشور از مسدودیت در آزادراه تهران-شمال و محورهای چالوس و کندوان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت ترافیکی در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر(رفت و برگشت) تا ساعت 24:00 سه شنبه مورخ 23 مردادماه مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد و افزود: ترافیک در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل کمرد تا پل اتوبان بابایی و محور قدیم بومهن – تهران محدوده جاجرود، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک سنگین و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرشهر و محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین گزارش شده است.

معصومی توضیح داد: محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات است.

وی افزود: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید، زرآباد – چاهان، فرعی سیاخ دانگون و دلگان – جلگه مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور کندوان واقع در استان مازندران از مورخ 13تا 31 مردادماه، به صورت 24 ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان پذیر است.

انتهای پیام/