تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745726
شناسه : 3745726
تاریخ :
قاچاقچی مکمل‌های انرژی زا محکوم شد اقتصاد ایران: مدیرکل تعزیرات حکومتی قم، از محکومیت ۶ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریالی قاچاقچی مکمل‌های انرژی‌زا خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق ۲۰۶ عدد قوطی انواع مکمل انرژی‌زا مورد استفاده در رشته ورزشی پرورش‌اندام به ارزش سه میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق و تعلیق گواهینامه رانندگی به مدت یک سال، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

حسام گفت: شعبه همچنین با توجه به اینکه ارزش خودروی حامل کالای قاچاق، بیشتر از ارزش کالای قاچاق بوده، سه میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور قم به تهران این مکمل‌های انرژی‌زا به ظن قاچاق را از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.