تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3745722
شناسه : 3745722
تاریخ :
وولف: جایگزین‌های همیلتون به ترتیب آنتونلی و فرستاپن هستند اقتصاد ایران: رئیس مرسدس درباره دو گزینه جایگزینی لوئیس همیلتون در فصل آینده فرمول یک توضیحاتی داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس؛ توتو وولف، رئیس تیم مرسدس بنز هنوز احتمال امضای قرارداد با مکس فرستاپن، قهرمان سه دوره فرمول یک و راننده کنونی ردبول اتریش را رد نمی‌کند اما می‌پذیرد که این امر بعید است.

توتو وولف گفت: معیارهای ما برای انتخاب راننده ساده است: ما بهترین‌های موجود را می‌خواهیم و نخستین انتخاب من در حال حاضر کیمی آنتونلی است.

رئیس تیم مرسدس بنز خاطرنشان کرد: البته انتخاب کیمی خطراتی وجود دارد و این خیلی به استعداد او مربوط نیست، بلکه این واقعیت است که آنتونلی باید با فشار رسانه‌ها و مهارت جورج راسل، یکی از بهترین رانندگان ما مقابله کند.کیمی پتانسیل بالایی دارد و سرعت و استعداد او در حال حاضر در سطح مناسبی است، او فقط تجربه ندارد.

توتو وولف درباره مکس فرستاپن نیز گفت: سناریوی جایگزین البته مکس فرستاپن است اما در حال حاضر به نظر من واقع‌بینانه نیست. من به نظارت بر بازار ادامه خواهم داد و چه کسی می‌داند که وضعیت در ردبول چگونه پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/