تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3745652
شناسه : 3745652
تاریخ :
تشدید هراس واشنگتن از حمله احتمالی تهران به تل‌آویو اقتصاد ایران: وزارت دفاع آمریکا از هراس حمله احتمالی ایران به اسرائیل، مدعی تسریع اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به منطقه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا پس از دیدار با یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، دستور اعزام نام هواپیمابر آبراهام لینکلن را به منطقه صادر کرده است.

اسپوتنیک به نقل از پنتاگون نوشت که آستین همچنین دستور اعزام زیردریایی هسته‌ای «یواس‌اس جورجیا» را به خاورمیانه صادر کرده و خواستار تسریع اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به منطقه شده است.

در پی ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران در ۳۱ جولای(۱۰ مرداد) به دست رژیم صهیونیستی، هراس واشنگتن و اسرائیل از حمله تلافی‌جویانه تهران و محور مقاومت به تل‌آویو، به شدت افزایش یافته و متعاقبا به تشدید تحرکات آمریکا در منطقه منجر شده است.

علاوه بر تاکید مسئولان و شخصیت‌های سیاسی ایران از جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم واکنش قاطع نسبت به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نیز در سخنان اخیر خود گفت که «ایران ترور هنیه را خدشه به امنیت و حاکمیت ملی خود می‌داند و اسرائیلی ها بسیار گریه و زاری خواهند کرد چون نمی دانند از چه خطوط قرمزی عبور کردند.»