تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3745629
شناسه : 3745629
تاریخ :
معاون ترامپ: در اولین گام یک میلیون مهاجر را اخراج می‌کنیم اقتصاد ایران: معاون انتخاباتی ترامپ می‌گوید برای حل مسئله مهاجران غیرقانونی در اولین گام یک میلیون مهاجر را اخراج خواهیم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، «جی‌دی ونس» معاون انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در گفت‌وگو با شبکه «ای‌بی‌سی‌نیوز» با انتقاد از سیاست‌های مهاجرتی دولت جو بایدن و کامالا هریس اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات اخراج مهاجران غیرقانونی از آمریکا را با اخراج یک میلیون نفر آغاز خواهند کرد.

وی دراین‌باره گفت: شما باید با آنچه دست‌یافتنی است شروع کنید؛ فکر می‌کنم اگر روند اخراج را با شمار زیادی از جنایت‌کاران خشن شروع کنید و اینکه شرایط استخدام نیروی کار غیرقانونی را سخت‌تر کیند که موجب کاهش دست‌مزدها در آمریکا شده، تصورم این است قسمت زیادی از مسیر حل مسئله مهاجران غیرقانونی را طی کرده‌اید.

معاون انتخاباتی ترامپ در ادامه افزود: خیلی جالب است که مردم روی این مسئله تمرکز دارند، اما چطور می‌توان ۱۸ میلیون مهاجر را اخراج کرد؟ با یک میلیون شروع کنیم؛ و این چیزی است که کامالا هریس در آن شکست خورده و ما می‌توانیم از همین جا آغاز کنیم.»