تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3745616
شناسه : 3745616
تاریخ :
پیش‌بینی گاریدو از نتایج ضعیف پرسپولیس در شروع لیگ! اقتصاد ایران: گاریدو به دستیارانش گفته انتظار ندارد تیمش فصل را خیلی‌خوب شروع کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرهیختگان: تمرینات پرسپولیس بعد از دو روز وقفه از روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد. در این تمرین که زیر آفتاب و گرمای شدید تهران برگزار شد، بازیکنان مجبور شدند ۴۵ دقیقه‌ ابتدایی را کار با وزنه انجام دهند. سیسی، مربی بدنساز پرسپولیس همچنان دست‌بردار نیست و تمرینات سخت و طاقت‌فرسایش همچنان ادامه دارد.

درواقع هدف کادرفنی پرسپولیس این است که توان بدنی بازیکنانش را برای فصل سنگینی که پیش‌رو دارند، افزایش دهد و به این خاطر سرخپوشان باید به شکلی خودشان را به تمرینات سخت عادت دهند، حتی در این مورد باخبر شدیم که گاریدو به دستیارانش گفته انتظار ندارد تیمش فصل را خیلی‌خوب شروع کند؛ چراکه با بدنسازی سنگینی که انجام داده‌اند احتمالا از هفته‌های سوم و چهارم لیگ به شرایط مطلوب بازی خواهند رسید و ممکن است در هفته‌های ابتدایی بازیکنان تیمش چندان شاداب نباشند.

پیش‌بینی گاریدو از نتایج ضعیف پرسپولیس در شروع لیگ!

البته خود سرخپوشان هم همین اعتقاد را دارند و نظرشان این است که با توجه به تمرینات پرفشاری که داشته‌اند بدن‌هایشان از دو، سه هفته دیگر به‌اصطلاح فوتبالی باز خواهد شد. با این تفاصیل پرسپولیس احتمالا برای شروع لیگ قهرمانان الیت در بهترین فرم خود قرار خواهد داشت.

پیش‌بینی گاریدو از نتایج ضعیف پرسپولیس در شروع لیگ!

پ