تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3745469
شناسه : 3745469
تاریخ :
شهادت ۲۲ فلسطینی در غزه اقتصاد ایران: وزارت بهداشت غزه از شهادت ۲۲ فلسطینی از صبح دیروز تا بامداد امروز طی عملیات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی گرچه درباره مذاکرات صلح لفاظی کرده و خود را مشتاق رسیدن به توافق آتش بس نشان می‌دهد اما در عمل با تشدید توحش خود در غزه نشان داده است تمایلی به آتش بس ندارد.

بر این اساس، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد از صبح دیروز تا اوایل بامداد دستکم ۲۲ فلسطینی در این باریکه طی عملیات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

بدین ترتیب شمار شهدای فلسطینی در جنگ غزه از مرز ۴۰ هزار نفر عبور کرد. این در حالی است که اکنون بیش از ۱۰ هزار فلسطینی زیر آوارها هستند و با اتمام جنگ و آغاز فرآیند آواربرداری، در نهایت باید آنها را نیز به شمار شهدا افزود.

این جنگ خونین تاکنون ۹۲ هزار مجروح فلسطینی برجای گذاشته است.

رژیم صهیونیستی نیز تاکنون از به هلاکت رسیدن ۳۲۹ تن از نظامیان خود در غزه طی عمیات‌های رزمندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی خبر داده است.

در کرانه باختری نیز تاکنون ۶۲۰ فلسطینی شامل ۱۴۵ کودک به دست نظامیان صهیونیست یا شهرک نشینان به شهادت رسیده‌اند. همچنین ۵ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در این منطقه طی توحش شهرک نشینان مجروح شده‌اند.