تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745460
شناسه : 3745460
تاریخ :
آسایش و امنیت مردم در اقصی نقاط کشور مرهون مرزبانان است اقتصاد ایران: بوشهر- معاون دریایی ستادکل نیروهای مسلح گفت: آسایش و امنیت مردم در اقصی نقاط کشور مرهون هوشیاری، چشم‌های بینا و حضور قدرتمندانه و شجاعانه مرزبانان دلاور است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار محمدابراهیم دهقانی یکشنبه شب در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان بوشهر، گفت: امنیت امروز، حاصل تلاش مجاهد گونه مرزبانان در حراست از مرزهای آبی و خاکی کشور است.

معاون دریایی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت و ارزش کار مرزبانی در حراست از مرزهای کشور، گفت: پیامبر اکرم (ص) در حدیثی با تاکید بر اهمیت و ارزش والای عمل مرزبانان، می‌فرمایند: یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شب‌هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود.

وی تصریح کرد: آسایش و امنیت مردم در اقصی نقاط کشور مرهون هوشیاری، چشم‌های بینا و حضور قدرتمندانه و شجاعانه مرزبانان دلاور کشورمان است.

معاون دریایی ستاد کل نیروهای مسلح به حساسیت بسیار بالای کار مرزبانان اشاره و تصریح کرد: مرزبانان با ایمان، آگاهی و اقتدار با حراست از مرزهای آبی و خاکی، نقش تأثیر گذاری در تأمین امنیت کشور دارند.

سردار دهقانی گفت: امنیت امروز، حاصل تلاش مجاهد گونه مرزبانان در حراست از مرزهای آبی و خاکی کشور است.

فرمانده مرزبانی استان در ابتدا گزارشی از اقدامات و مأموریت‌های مرزبانی را تشریح کرد.