تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3745418
شناسه : 3745418
تاریخ :
۷ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان اقتصاد ایران: حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «معروب» در جنوب لبنان زخمی‌شدن ۷ نفر را در پی داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری رسمی لبنان از زخمی‌شدن ۷ نفر در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «معروب» در منطقه «صور» واقع در جنوب لبنان خبر داد.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «الناقوره»، «جبل اللبونه» و «علما الشعب» در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

کمی پیش‌تر نیز اورژانس لبنان اعلام کرد که در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الطیبه» در جنوب لبنان ۲ نفر به شهادت رسیده‌اند.

علاوه بر این اداره کل پدافند غیرعامل لبنان نیز اعلام کرد که نیروهای امدادی در حال خاموش‌کردن حریق ایجادشده در پوشش گیاهی، درختان و یک موتور سیکلت در جاده الطیبه- النبطیه هستند.

بر اساس گزارش اداره کل پدافند غیرعامل لبنان این حریق در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه یادشده برافروخته شده است.

از سوی دیگر اورژانس لبنان از شهادت یک شهروند لبنانی در بیمارستان «جبل عامل» در نتیجه شدت جراحات وارده به وی در حمله چند روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بیت لیف» خبر داد.