تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3745362
شناسه : 3745362
تاریخ :
زاخارووا: به‌زودی به حملات اوکراین به مناطق روسیه پاسخ می‌دهیم اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز با اعلام کرد: پاسخ سخت نیروهای مسلح روسیه به حملات کی یف علیه مناطق کشورمان به زودی داده خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: وزارت خارجه روسیه حملات تروریستی کی یف به مناطق روسیه را به شدت محکوم می کند.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: این وزارتخانه از سازمان‌ های بین‌ المللی می‌خواهد تا حملات کی یف به مناطق روسیه را محکوم کنند.

بیانیه مسکو در این خصوص اضافه می کند: پاسخ سخت نیروهای مسلح روسیه به حملات کی یف علیه مناطق روسیه به زودی ارائه خواهد شد. زیاد طول نمی کشد که پاسخ آن ها را خواهیم داد.

پیش از این، وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که تقویت نیروهای در نبرد شدید با یگان های اوکراینی در منطقه سوجان در استان کورسک جریان دارد.

در ستون های در حال حرکت به سمت مناطق استان کورسک، سامانه های گراد، توپخانه، تانک و تجهیزات سنگین چرخ زنجیردار دیده می شد.

گفتنی است که اوکراین با استفاده از تجهیزات ارسالی و کمک های اطلاعاتی از سوی محور غرب اخیرا حمله گسترده ای را به کورسک در روسیه آغاز کرده است.