تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745357
شناسه : 3745357
تاریخ :
صدور اسناد طرح نهضت ملی و طرح جوانی جمعیت شهرستان تفت اقتصاد ایران: یزد- رییس اداره ثبت اسناد و املاک یزد از صدور اسناد طرح نهضت ملی و طرح جوانی جمعیت شهرستان تفت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین رضایی گفت: در قالب طرح نذر خدمت و با تلاش جهادی همکاران واحد ثبتی تفت، ۸۴۱ جلد سند مالکیت کاداستری طرح ملی نهضت ملی مسکن این شهرستان صادر شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های این واحد ثبتی که همواره در اولویت اصلی بوده مستندسازی و صدور اسناد اراضی و املاک نهضت ملی مسکن است، اظهار کرد: تلاش ما اجرای کامل قانون جامع حدنگار «کاداستر» در بخش‌های مختلف و صدور اسناد کاستری تمامی املاک و اراضی شهرستان است.

وی افزود: صدور سند کاداستری در واقع با هدف ارائه خدمات آسان و ارزان و در راستای امید آفرینی و خدمتگزاری به مردم، طرح‌های متنوعی در سطح شهرستان تفت برای هویت بخشی به اراضی و املاک در بخش‌های مختلف در حال اجراست.

رییس واحد ثبتی تفت گفت: سعی می‌کنیم با توجه به اجرای قانون الزام به تنظیم رسمی تمامی اموال غیرمنقول، سرعت صدور اسناد کاداستری در سطح شهرستان را ارتقا دهیم.

رضایی تأکید کرد: تمام موفقیت‌های امروز ما مدیون تلاش‌های همکاران در روزهای تعطیل و ساعات بعد از ظهر در قالب طرح نذر خدمت و فعالیت‌های جهادی و بی منت همکاران است که قابل تقدیر است.