تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745354
شناسه : 3745354
تاریخ :
معتادان متجاهر و خرده فروش در اردکان دستگیر شدند اقتصاد ایران: یزد- فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم خیز و دستگیری ۶۷ معتاد متجاهر و خرده فروش خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شهرام طولابی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آن جایی که یکی از دغدغه ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه ها و بوستان ها از وجود این دسته از افراد است، طرح امنیت اجتماعی با بهره گیری از توان پلیس در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح مأموران پلیس با همکاری و هماهنگی مقام قضائی ضمن تشکیل تیم های عملیاتی با ورود به بوستان ها و تفرجگاه ها و پاتوق ها ۶۷ نفر معتادان متجاهر وخرده فروش موادمخدر را به همراه ۲۷۰ گرم از انواع موادمخدر و آلات و ادوات تهیه و توزیع و مصرف موادمخدر دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان ضمن اشاره به معرفی متهمان به دادسرا عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.