تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745344
شناسه : 3745344
تاریخ :
همدان نیازمند معرفی مفاخر خود است اقتصاد ایران: همدان-نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: همدان نیازمند معرفی مفاخر خود است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین افتتاح اولین موزه سلامت استان، گفت: همدان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری است که نیازمند توجه مناسب است و این شهر در طول تاریخ، بزرگمردانی همچون بدیع‌الحکما داشته که مایه افتخار و سربلندی مردم شریف همدان بوده‌اند.

وی افزود: همدان به‌عنوان شهری که همواره آسمانی پر از ستاره‌های درخشان داشته، امروز نیز نیازمند توجه ویژه به بزرگان حاضر است.

حاجی‌بابایی گفت: از استاندار همدان بابت همت ویژه‌ای که در پیگیری این موضوعات و حمایت از توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و گردشگری استان داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تلاش‌های استاندار محترم همدان، گامی مؤثر در جهت ارتقا جایگاه همدان و حفظ هویت تاریخی این سرزمین است.

حاجی‌بابایی گفت: منطقه گنجنامه و غار علیصدر، همچون هگمتانه، شایستگی ثبت در فهرست جهانی یونسکو را دارند و باید در این راستا تلاش‌های بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: موزه سلامت بدیع‌الحکما همدان که به‌عنوان چهارمین موزه سلامت ایران شناخته می‌شود، از دیگر موزه‌های سلامت کشور غنی‌تر است که نشان‌دهنده اهمیت و ارزش‌های پزشکی در این شهر است.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: آموزش تاریخ و آشنایی نسل جوان با هویت فرهنگی جامعه، یک ضرورت است و در این راه، نقش موزه‌ها و مراکز فرهنگی بیش از پیش اهمیت می‌یابد.