تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745337
شناسه : 3745337
تاریخ :
۲ نیروگاه جدید هزار مگاواتی در استان بوشهر در حال اجرا است اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در حوزه انرژی هسته‌ای با وجود اینکه یک نیروگاه هزار مگاواتی فعال در استان بوشهر وجود دارد، ۲ نیروگاه جدید هزار مگاواتی نیز در حال اجرا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مدیران دانشگاه آزاد بوشهر اظهار داشت: مهارت آموزی دانشجویان، امر مهمی است که در آینده کاری نسل جوان بسیار مؤثر است و دانشگاه‌ها در این عرصه باید با جدیت ورود کنند.

وی افزود: آرامش در محیط دانشگاهی، بسترساز رشد و توسعه علمی در دانشگاه‌ها می‌شود که دانشگاه آزاد بوشهر این ویژگی را در بین دانشجویان و اساتید دارد.

استاندار بوشهر به ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی استان اشاره کرد و یادآور شد: دانشگاه‌ها باید در راستای شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به دانشجویان تلاش کنند و به تناسب این ظرفیت‌ها، در حد امکان رشته‌های دانشگاهی را گسترش دهند.

وی اضافه کرد: پایان نامه‌های دانشجویان به سمت تقویت ظرفیت‌های مختلف استان هدایت شود تا خروجی نهایی آن، توسعه و پیشرفت استان باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر قطب انرژی کشور است گفت: در حوزه انرژی هسته‌ای نیز با وجود اینکه یک نیروگاه هزار مگاواتی فعال داریم، ۲ نیروگاه جدید هزار مگاواتی نیز در حال اجراست.

محمدی زاده بر لزوم فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه انرژی و آبزی پروری در دانشگاه‌های استان تاکید کرد.