تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745323
شناسه : 3745323
تاریخ :
خبرنگاران نماد آگاهی بخشی جامعه هستند اقتصاد ایران: رودسر -فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در رشد و اعتلای جامعه گفت: خبرنگاران نماد آگاهی بخشی جامعه هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد قدرتی بعد از ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه و به مناسبت روز خبرنگار با مهم خواندن نقش و جایگاه اصحاب رسانه در رشد و اعتلای جامعه، اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان نماد آگاهی بخشی و پرچمدار حق و حق طلبی در جامعه هستند.

وی از شهید صارمی به عنوان پرچمدار واقعی رسانه و خبر ذکر کرد و گفت: شهید صارمی در راه تبیین حقانیت و مظلومیت مردم افغانستان به شهادت رسید و نام و یاد او همواره جاودانه باقی خواهد ماند.

سرهنگ قدرتی با تاکید بر این مطلب که اهمیت کار اطلاع رسانی و خبر بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: این یک رسالت مهم که جزو اولویت‌های برجسته کار رسانه است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به اینکه امروز قلم همچون تیری در مقابل هجمه‌های دشمنان است تصریح کرد: در این راستا شما خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اطلاع رسانی هستید که می‌توانید توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب سازید.

سرهنگ پاسدار قدرتی در ادامه با ابراز نگرانی از کاهش نرخ جمعیت در کشور بر لزوم خروج از شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: نیاز است خبرنگاران بیش از هر زمان دیگر دستاوردها و کارکردهای نظام را به بهترین شکل ممکن در جامعه روشنگری کنند.