تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3745316
شناسه : 3745316
تاریخ :
پاکستان: حمله به مدرسه‌ای مملو از آوارگان غیرانسانی و بزدلانه است اقتصاد ایران: وزارت خارجه پاکستان امروز اعلام کرد که حمله به یک مدرسه مملو از جمعیت که به آوارگان پناه داده است، به‌ ویژه هنگام اقامه نماز صبح، اقدامی هولناک، غیرانسانی و بزدلانه به شمار می آید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو پاکستان، اسلام آباد امروز یکشنبه تجاوز هولناک رژیم صهیونیستی به مدرسه محل اسکان آوارگان در غزه را محکوم کرد.

پاکستان اعلام کرد که حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به مدرسه تابعین در شرق غزه که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر از مردم مظلوم فلسطین شد را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کند.

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای امروز اعلام کرد که حمله به یک مدرسه مملو از جمعیت که به آوارگان پناه داده است، به ویژه هنگام اقامه نماز صبح، اقدامی هولناک، غیرانسانی و بزدلانه به شمار می‌آید.

بیانیه اسلام آباد در این ارتباط اضافه می‌کند: هدف قرار دادن بی هدف جمعیت‌ها و تأسیسات غیرنظامی، نقض فاحش قوانین بین المللی بشردوستانه است و جنایت جنگی محسوب می‌شود.

در قتل عام هولناک جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد روز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که روایت ارتش اشغالگران درباره جنایت مدرسه تابعین در محله الدرج در نوار غزه مبنی بر اینکه عناصری از نظامیان حماس و جنبش جهاد اسلامی در این مدرسه حضور داشتند، گمراه کننده و دروغ است.