تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745302
شناسه : 3745302
تاریخ :
ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در استان یزد برگزار شد اقتصاد ایران: یزد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ششمین انتخابات شوراهای اجرایی و بازرسان شعب هلال‌احمر استان با مشارکت اعضای داوطلب در سراسر استان برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمد عشقی با بیان اینکه ۲۳ صندوق اخذ رأی، برای دریافت آرا اعضای جمعیت هلال‌احمر استان در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: ۱۱ صندوق اخذ رأی در شعب و دفاتر نمایندگی به عنوان صندوق اصلی و ۱۲ صندوق فرعی نیز در شعبی که اعضا واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند، در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: طبق زمان‌بندی اولیه این انتخابات به مدت ۱۱ ساعت و تا ساعت ۱۹ انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با عنوان اینکه در انتخابات ششمین دوره شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر استان یزد ۱۴۴ نفر کاندیدا شامل ۱۱۴ کاندیدای شورای اجرایی و ۳۰ کاندیدای بازرسی در سراسر استان داریم، گفت: در هر یک از شعبه‌های هلال‌احمر در شهرستان‌ها ۴ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

وی عنوان کرد: در استان یزد بیش از ۲۹۰ نفر ازکارکنان و اعضای این جمعیت به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی وظیفه برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر را برعهده داشتند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود اظهار کرد: این انتخابات در ۳ مرحله شهرستانی، پس از آن انتخابات استانی و تعیین اعضای هیات مدیره هلال احمر و سپس انتخابات کشوری و تعیین اعضای شورای عالی هلال احمر برگزار خواهد شد.