تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745297
شناسه : 3745297
تاریخ :
پویش راوی اربعین در استان مرکزی برگزار می‌شود اقتصاد ایران: اراک- مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: همزمان با موسم پیاده‌روی اربعین، پویش راوی اربعین در استان مرکزی برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نجمی بعدازظهر یکشنبه در نشست قرارگاه فضای مجازی و عملیات رسانه‌ای اربعین حسینی اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی، برای سومین سال متوالی، پویش «راوی اربعین» باهدف دستیابی به روایت‌های مردمی اربعین، برگزار می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی افزود: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند با روایت‌های صوتی، متنی و تصویری خود از اجتماع میلیونی شیعیان جهان در مسیرهای پیاده‌روی، راوی اربعین برای جاماندگان باشند.

وی گفت: افرادی که تمایل به مشارکت در این پویش دارند، می‌توانند روایت‌های صوتی و تصویری خود را در قالب فیلم یک یا دو دقیقه‌ای به شماره ۰۹۱۸۸۶۱۶۶۲۵ در پیام‌رسان‌های ایرانی بله و ایتا ارسال کنند و باید اذعان کرد شرکت زائران در این پویش ضد عملیات رسانه‌ای معاند است و می‌توان با تولید محتواهای مناسب، آثار ماندگاری از اربعین حسینی به ثبت رساند.

نجمی ادامه داد: انتظار است در این پویش به صورت حساس و هنرمندانه به موضوع پرداخته شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به شعار امسال پیاده روی اربعین با عنوان 《کربلا طریق الاقصی》 گفت: رویکرد محوری این پویش توجه ویژه به موضوع غزه است و این مهم باید مورد توجه ویژه همه هنرمندان و رسانه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه واحد سیار صداسیمای استان مرکزی با اشاره به اینکه در عمود ۸۳۳، واحد سیار صدا و سیما مستقر و آماده ضبط تصاویر و حرکات ماندگار زائران در این موسم است تصریح کرد: از این استان ۸۰ موکب به زائرین اربعین حسینی ارائه خدمات می‌کنند که از این تعداد ۵۰ موکب در کربلا و ۳۰ موکب در مرکزی فعال هستند.