تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3745294
شناسه : 3745294
تاریخ :
دستاورد ورزشکاران کشورمان آنها رادر جایگاهی بی‌رقیب قرار داد اقتصاد ایران: نماینده انزلی در مجلس و وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در پیامی، کسب مدال‌های ارزنده ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد دنیامالی نماینده انزلی در مجلس و وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در پیامی موفقیت‌های کاروان ورزشی کشورمان در المپیک 2024 پاریس را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

ما می‌دانیم که ابراز قدردانی به ورزشکاران عزیز، به خصوص بعد از دستاوردهای بزرگ ورزشی، برای هم‌تیمی‌ها، عزیزان، دوستان و اعضای جامعه ورزشی کار سختی است. این دستاوردها می‌تواند شامل پشت سر گذاشتن یک فصل سخت، نشان دادن قدرت و کار تیمی در دوران دشوار، رسیدن به فینال و برد (یا باخت)، یا حتی دستیابی به اهداف شخصی یا به عنوان عضوی از یک گروه خاص باشد. 

در روزهای گذشته عزم، مهارت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ورزشکاران عزیز کشورمان به ثمر نشست و این لحظه را در تاریخ ورزش به لحظه‌ای فوق‌العاده تبدیل کرد. دستاوردهای حماسی، ورزشکاران‌مان آنها را در جایگاهی بی‌رقیب قرار می‌دهد و ما را از داشتن این استعدادها به وجد می‌آورد. این عزیزان الهام‌بخش افراد بی‌شماری بوده‌اند و ما از موفقیت‌های درخشان آنها عزیزان، بسیار مفتخریم. 

کسب مدال های رنگارنگ طلا، نقره و برنز توسط قهرمانان ارزنده کشورمان در رشته ورزشی کشتی فرنگی و آزاد، همچنین تکواندو کاران عزیز بخصوص بانوانی که تاریخ سازی در آوردگاه المپیک 2024 پاریس را به ارمغان آورده‌اند به جامعه ورزشی و ملت شریف ایران اسلامی تبریک می‌گوییم. به امید سلامتی و موفقیت هرچه بیشتر این عزیزان و فتح قله های برتر در آوردگاههای ورزشی در سطح بین المللی.

انتهای پیام/