تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3745249
شناسه : 3745249
تاریخ :
سرلک تمایلی به حضور در ملوان ندارد/ بازیکن باید دلش با تیم باشد اقتصاد ایران: سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان گفت: میلاد سرلک به دنبال معافیت از خدمت سربازی است و تمایلی به حضور در ملوان ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رامبد رشیدی راد در حاشیه مراسم برترین‌های لیگ برتر در فصل بیست و سوم اظهار داشت: احمد دنیامالی به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه ملوان تصمیم گرفت که از حضور مازیار زارع در تیم استفاده شود. اگر دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان رأی اعتماد کسب کند باید به فکر جانشین برای او در هیأت مدیره باشگاه باشیم در غیر این صورت از ظرفیت او استفاده خواهیم کرد.

او در رابطه با قرارداد سعید دقیقی گفت: ما در رابطه با فسخ قرارداد با او جلسه گذاشتیم و به توافق رسیدیم اما فردای بعد از جلسه برای او یکسری دلخوری پیش آمد و باید خود او در این مورد اظهار نظر کند. من شب گذشته مجدداً با او صحبت کردم و انشاالله به توافق خواهیم رسید و مشکلی در آن نیست.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان گفت: مازیار زارع از مفاخر ملوان است، دقیقی می‌تواند شهادت دهد که به صورت حرفه‌ای با او برخورد کردیم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که با او قطع همکاری کردیم.

او در رابطه با حضور تیم بانوان ملوان در لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم اما قصد داریم ابتدا تکلیف حامی مالی اصلی باشگاه را مشخص کنیم و بعد از آن در رابطه با تیم بانوان تصمیم‌گیری خواهیم کرد و دوست داریم که بهتر از فصل گذشته در مسابقات حضور یابیم.

رشیدی راد تصریح کرد: بازیکنی که در یک باشگاه با مبلغ خوبی بازی کرده زمانی که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی ملوان می‌شود شرایط برای او خوشایند نخواهد بود. اگر ملوان در لیگ برتر حضور نداشت بازیکنان سرباز باید در تیم‌های نیروی زمینی و فجر سپاسی فوتبال خود را ادامه می‌دادند.

او در رابطه با آخرین وضعیت میلاد سرلک گفت: بارها در رابطه با این موضوع صحبت کرده‌ایم و دوست ندارم دوباره به آن پرداخته شود. به نظرم خود سرلک تمایلی به حضور در ملوان ندارد و به دنبال راهکارهایی است که کسر خدمت بگیرد در دو ماه اخیر هم بابت معافیت پزشکی اقدام کرده و دو گواهی بابت کمر خود ارائه کرده است و از آن زمانی که به یک سرباز مرخصی داده می‌شود به سرلک مرخصی بیشتر داده شده است و ما هم نامه عدم حضور او را زده این و پیگیر او هستیم. بازیکنی که دلش با تیم نباشد هواداران هم این بازیکن را نمی‌خواهند.

رشیدی راد در پایان گفت: ما در رابطه با پورعلی، احمدی و قاضی پور شکایتی را تنظیم کرده و تقدیم کمیته تعیین وضعیت کرده‌ایم البته نحوه جدایی پورعلی با دو بازیکن دیگر متفاوت است. ما به خود بازیکن، باشگاه تراکتور و مدیربرنامه هایش اطلاع داده‌ایم که باید رضایت باشگاه ملوان را جلب کنند.