تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3745247
شناسه : 3745247
تاریخ :
گاریدو در سطح اول جهان کار کرده است/ دنبال پست خاصی نیستم اقتصاد ایران: بازیکن با تجربه پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه برای بهتر شدن می‌جنگد و همین مورد، کار را سخت می‌کند ولی بازیکنان باکیفیتی به پرسپولیس آمده‌اند و با حمایت هواداران به سمت اهداف‌مان حرکت می‌کنیم

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که پس از پایان فصل بیست و سوم، قراردادش را با این تیم تمدید کرد درباره شرایط تیم، اردو و دوران آماده‌سازی مسائلی را مطرح نمود.

وحید امیری در خصوص آماده سازی تیم و اردوی ترکیه گفت: اردوها همیشه همبستگی خوبی را درون تیم ایجاد می‌کند. باعث نزدیک شدن کادر فنی، بازیکنان و حتی دیگر عوامل تیم چون پزشکی و تدارکاتی با یکدیگر می‌شود.

وی ادامه داد: اردوها بهترین شرایط را برای بازیکنان و نفرات جدید فراهم می‌کند تا هماهنگی و آشنایی ایجاد شود و خود را در قالب تیم در بیاورند. بازیکنان خوب و بزرگی هم داریم. جوان‌ها و باتجربه‌ها توانستند با یکدیگر هماهنگ بشوند. حتی کاپیتان تیم، امید عالیشاه، با اینکه مصدوم بود و می‌توانست در تهران بماند، به ترکیه آمد تا کنار تیم باشد. آقای بادامکی هم خودش را رساند و همه کنار یکدیگر هستیم تا در این فصل نیز به هدف خودمان و خواسته هواداران تحقق ببخشیم.

امیری در خصوص خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید سرخپوشان گفت: آنچه مشخص و مسلم است اینکه آقای گاریدو در فوتبالی کار کرده است که در سطح یک جهانی قرار دارد. نشان داد که از لحاظ فنی، مدیریت و ایجاد نظم و دیسپلین، قدرت زیادی دارد. در این یک ماه که با هم کار می‌کنیم، او را یک مربی دیدیم که در کنار موارد بالا به دنبال تعامل و ارتباط خوب با همه بچه‌ها است.

گاریدو در سطح اول جهان کار کرده است/ دنبال پست خاصی نیستم

وی ادامه داد: از روز نخست هم یکسری اصول و تأکیدات داشتند که مطرح کردند. ما هم تلاش داریم آنها را رعایت و اجرا کنیم. آنچه مهم است نظم و انضباطی است که خیلی روی آن تاکید دارند. در یک ماه گذشته تمرینات خوبی داشتیم. فشار تمرینات عالی بود. برای خود من هم می‌توان گفت نخستین تجربه‌ام با مربیان اسپانیایی بود که تحربه خوبی هم بود. تمام تلاش ما برای این است که بتوانیم نکات کلیدی و تاکتیکی را به نحو احسن انجام بدهیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

این بازیکن در خصوص فصل نقل و انتقالات فوتبال و بازیکنانی که از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شدند گفت: ما همیشه قدرشناس بوده‌ایم. علی‌الخصوص قدردان بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند یا با آن دوران طلایی داشته‌اند. نفراتی که بالاخره باعث پیشرفت و سربلندی باشگاه پرسپولیس بوده‌اند و با آن به افتخار و سربلندی هم رسیده‌اند. جا دارد همین‌جا به آنها بابت زحماتی که کشیدند خداقوت بگویم و تشکر کنم. هرکسی هم برای جدایی، دلایل خاص خودش را دارد ولی برای ما قابل احترام هستند. امیدوارم در ادامه مسیر فوتبالی خود نیز موفق باشند.

او گفت: خدا را شکر بازیکنان بین‌المللی و جوانی که به تیم اضافه شده‌اند هم سطح خیلی خوبی دارند. بازیکنان به نوعی می‌توانند از تجارب یکدیگر هم استفاده کنند تا فشارهای بدنی، روانی و بازی‌های سخت را تحمل کنند، هر چند بازی در پرسپولیس راحت نیست. باشگاه پرسپولیس همیشه برای بهتر شدن می‌جنگد و همین کار را سخت می‌کند. در این چند روز که کنار هم بودیم بازیکنان جدید کیفیت خود را نشان دادند. روند رو به رشد را هم ما کنار آنها و هم آنها کنار ما شاهد خواهیم بود.

گاریدو در سطح اول جهان کار کرده است/ دنبال پست خاصی نیستم

امیری در خصوص اینکه در فصل آینده ممکن است به عنوان یکی از بازیکنان خط دفاعی مشغول به کار شود گفت: در این ۸-۹ سالی که در پرسپولیس بودم. هیچ‌گاه اتفاق نیفتاده است که بگویم من فقط در پست خاصی بازی می‌کنم و دغدغه‌ای به دغدغه‌های مربیان اضافه کرده باشم. فکر می‌کنم این رویکرد هم به من کمک کرد طی این سالیان در پرسپولیس باشم و همواره بتوانم به تیم کمک کنم. در هر پستی هم بوده‌ام سعی کرده‌ام بهترین عملکرد خودم را داشته باشم.

او در ادامه گفت: موفقیت و سربلندی تیم هم موفقیت و سربلندی خود من است. در تمام این سال‌ها، این شانس را هم داشته‌ام؛ کنار بازیکنان با کیفیت و کم حاشیه‌ای بازی کنم. این مساله به من کمک کرد که بتوانم به تیم کمک کنم. امیدوارم در فصل جدید هم بتوانم خواسته‌های سرمربی را هر جایی که صلاح دید از من استفاده کند، تأمین نمایم.

این بازیکن باتجربه در خصوص شرایط تیم در فصل آتی و جذب بازیکنان جدید گفت: جدای از بازیکنان با تجربه‌تر ما بازیکنان جوانی داریم که کمتر کسی از کیفیت آنها خبر دارد. خوب و سخت تمرین کردیم و یک اردوی خوب هم داشتیم. در کنار همه اینها بازی‌های افتتاحیه و هفته‌های نخست همیشه سخت است. تیم‌ها از بدنسازی سخت، وارد مسابقات می‌شوند. با توجه به قرعه هم در هفته‌های آغازین، با تیم‌های خوب بازی داریم. البته شاید فرقی هم نکند.

او در پایان گفت: تمام تیم‌ها سعی می‌کنند مقابل پرسپولیس بهترین خودشان را به مسابقه بیاورند. به دنبال انجام بهترین بازی و کسب حداقل یک امتیاز هستند. همه این‌ها مسؤولیت ما را از همین ابتدای فصل سخت‌تر خواهد کرد ولی در کنار هواداران‌مان و با حمایت آنها می‌توانیم به سمت اهدافی که داریم حرکت کنیم.